sommarlov

Idag har jag skrivit tenta 8-11, sedan gått en liten sväng på stan och fyndade en fin hink till badrummet:)
Efter det har jag varit på Trudes och klippt håret så jag har en riktig frisyr istället för en utväxt kort frisyr, kanske inte min favoritfrisyr men den funkar bra när håret ska växa ut:)
För nu ska jag prova att spara ut håret lite...önska mig lycka till!

Såhär ser hinken ut ungefär, lite annorlunda lock bara...


Blir lite finare med en sån hink som står på tvättmaskinen istället för ett tvättmedelspaket...

Nu ska jag äta lite mat sen är det dags att göra ett litet ryck med städning och packning.

Fattar ni?! i övermorgon flyttar jag tillbaka till sundsvall:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0