drömmar

Man kan drömma mycket konstigt har jag märkt...
I natt drömde jag att jag hade köpt en hundvalp, en liten golvmopp. Jag hade även skaffat två katter, en gammal och en kattunge. Alla djuren växte upp väldigt snabbt och efter ett tag så märkte jag att jag inte hade något koppel till hunden så att jag kunde ta med den ut. Så den fick leva sitt liv inomhus för jag glömde hela tiden att köpa ett koppel. Jag tyckte så synd om alla djuren och kunde inte alls förstå varför jag hade skaffat djur, jag som inte alls vill ha djur själv. Jag kände mig instängd och kunde inte göra vad jag ville.
Helt plötsligt i drömmen var jag hemma i sundsvall men djuren hade jag lämnat kvar. Jag fick panik och fick ringa till Annelie i Norrköping och fråga om hon kunde mata dem för jag skulle ju vara borta jättemånga dagar.
Helt sjuk dröm och jag kände mig hemsk! Jag ska nog aldrig skaffa djur märker jag:P

Idag kommer i alla fall min mamma och Britta hit och hälsar på:D Det kommer nog bli hur kul som helst, mycket tok om jag känner dom rätt.. och det gör jag ju...

Det är mycket som ska hinnas med innan dom kommer med tåget 18.30.
Jag måste måla klart stolarna, damsuga och torka golvet, plocka undan alla papper och betala räkningar, handla mat, göra kycklingsallad och sedan gå och hämta dem. Men borde hinna med allt tycker jag...

Dags att sätta igång.

Ha en trevlig helg allihopa:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0