ny hårfärg

ovanligt va? ;)

Jag har idag gått från att ha MÖRKbrunt hår till att ha nästan min naturliga hårfärg som är lite mörkblond..
Efter två avfärgningar och en färgning så blev det ett otroligt bra resultat, jag är faktiskt lite förvånad nästan. Det blev nästan exakt som jag hade tänkt det i huvudet:D

Jag började med denna hårfärg ungefär, har inga nyare bilder på håret...



Sedan började arbetet, tack till Karro som orkat hjälpa mig! :)

   

*********************Resultatet!***************************


Kommentarer
Postat av: cissi

åå det blev jättefint:)

2010-09-26 @ 00:49:35
Postat av: ellie

fint :)

2010-09-26 @ 00:58:11
URL: http://elliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0