Söndag 12 september

Bloggen har blivit lite bortglömd... vet inte riktigt vad jag gör hela dagarna som tar upp så mycket tid... ingenting känns det som...

En liten uppdatering i alla fall:
- jag och alexander är förlovade <3
- har börjat läsa till biomedicinsk analytiker på MIUN
- första tentan på lördag
- har det jättemysigt och fint i lägenheten (tycker jag i alla fall:))
-
-

Idag är har jag städat, så mycket som jag har städat i denna lägenhet har jag nog inte gjort i hela mitt liv... har fått lite städmani på äldre dar...:)
Resten av dagen ska spenderas med att plugga kemi!

Bilder på allt möjligt kommer när jag fått ordning på kamerorna, laddare och sladdar som har kommit på vift...


:)


Kommentarer
Postat av: sara

det var på tiden!!!!!

2010-09-16 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0